Tel +420 552 302 500

Úspěšný podnik je spíše dílem biologie a evoluce, než průmyslového inženýrství.

31 tajemství úspěchu J. Welche muže, který změnil General Electric

Nové české vydání světového bestselleru Roberta Slatera 31 tajemství úspěchu Jacka Welche – muže, který změnil General Electric (nakladatelství Management Press, brož., 172 str., doporučená cena 270 Kč, z angl. orig. přel. R. Prokeš) poskytuje domácím zájemcům o umění manažerské práce výjimečnou příležitost obohatit vlastní poznání a nahlédnout do „kuchyně“ jednoho z nejúspěšnějších a nejznámějších světových vrcholových manažerů, seznámit se s názory a zkušenostmi legendárního generálního ředitele společnosti General Electric Jacka Welche.
Upozornit na změnu ceny produktu
Pouze 2 skladem

Dostupnost: Skladem

Bez DPH: 243,00 Kč S DPH: 267,30 Kč

SLEVA 10 % z doporučené ceny všech u nás objednaných knih

VÝBĚR ZPŮSOBU PLATBY: DOBÍRKOU nebo předem BANKOVNÍM PŘEVODEM NA ÚČET, popř. v HOTOVOSTI (odběr knih v opavské kanceláři v pracovní dny 8:00 až 16:00 hod.)

K zásilkám NEÚČTUJEME BALNÉ

RYCHLOST VYŘÍZENÍ. Přijaté objednávky předáváme České poště do dvou pracovních dnů po jejich převzetí, resp. po připsání příslušné platby na náš účet

ELEKTRONICKÉ PRODUKTY obdržíte do 5 minut po zaplacení na Váš email

Popis produktu

Podrobnosti

Nové české vydání světového bestselleru Roberta Slatera 31 tajemství úspěchu Jacka Welche – muže, který změnil General Electric (nakladatelství Management Press, brož., 172 str., doporučená cena 270 Kč, z angl. orig. přel. R. Prokeš) poskytuje domácím zájemcům o umění manažerské práce výjimečnou příležitost obohatit vlastní poznání a nahlédnout do „kuchyně“ jednoho z nejúspěšnějších a nejznámějších světových vrcholových manažerů, seznámit se s názory a zkušenostmi legendárního generálního ředitele společnosti General Electric Jacka Welche.

Ve svých 45 letech se Welch v roce 1981 ujal kormidla již zmíněné světové mocnosti elektrotechnické a strojírenské výroby. Nešlo o jmenování z krizové nutnosti – neboť i v té době šlo o firmu velmi úspěšnou. Byla to právě Welchova geniální prozíravost, která ho vedla k rozhodnutí s předstihem přistoupit k razantním restrukturalizačním změnám. Výrazně dříve než naprostá většina vrcholových manažerů ve Spojených státech pochopil, že měřítka podnikatelské úspěšnosti tehdejší doby již nebudou stačit na globalizující se světovou ekonomiku s daleko tvrdší konkurencí let osmdesátých a pak i devadesátých.

Welch prosadil zásadní restrukturalizaci General Electric. Řadou tvrdých a často nepopulárních manažerských kroků změnil do konce osmdesátých let výrobkové, výrobně technické, organizační, personální i další struktury firmy. Na provedenou restrukturalizaci nasadil průběžné další inovační změny odpovídající potřebám rozvoje konkurenčního světového trhu. Například neváhal snížit počet pracovníků z původních 412 tisíc na zhruba 220 tisíc. Výrazně přitom rozvinul inovační politiku, zvýšil růst produktivity práce, roční přírůstky zisku i jmění společnosti a zlepšil další podstatné hospodářské ukazatele. Dnes je firma z hlediska své tržní hodnoty na předním místě amerického žebříčku nejziskovějších společností.

Manažerská profesionalita Jacka Welche je světově obdivovaná. Slaterova knížka právě „tajemství“ tohoto umění odkrývá. Autor píše stručně, přístupně a zajímavě, ale s dodržením odborné věcnosti a přesnosti. Formuluje podstatné poznatky z Welchovy studnice manažerských rad do 31 doporučení. Každému z nich věnuje krátké vysvětlení, ilustrované příklady z jednání i jeho důsledků.

Knížka Welchových doporučení k tvůrčímu vedení firmy nabízí inspiraci i náměty k řešení nesnadných úkolů a výzev, které jsou na pořadu dne i u českých podniků a dalších organizací. Vděčnými čtenáři by měli být jak naši řídící pracovníci v praxi, tak i učitelé a studenti škol s manažerskou orientací, popř. další zájemci o moderní management.

Další informace

Další informace

EAN 9788072610006
ISBN 978-80-7261-000-6
Autor Robert Slater
Nakladatelství Management Press
Počet stran Ne
Datum vydání Ne
Váha 0.2220
Rozměry Ne

Štítky produktu

Štítky produktu

Pro oddělené tagů používejte mezery. Víceslovné tagy uzavřete do jednoduchých uvozovek (').