Sale

Budoucnost managementu

Nejnovější kniha jednoho z nejvýznamnějších světových myslitelů a poradců v oboru managementu dokládá, že hlavním zdrojem dlouhodobého podnikatelského úspěchu mohou být dnes i napříště jen inovace managementu – nové způsoby mobilizování lidského potenciálu, alokování zdrojů a tvorby strategií. Protože většina firem organizovaný proces radikálních inovací managementu postrádá, Hamel – s využitím případových studií inovačních přístupů některých pozoruhodně úspěšných firem (W. L. Gore & Associates, Best Buy, Whole Foods Market, Google, IBM, Rite-Solutions, Procter & Gamble, Whirlpool, GE, Toyota, Visa atd.) – ukazuje, jak se zbavit starých, tradičních dogmat a jak změnit vaši firmu v inovátora managementu, a zajistit jí tak dlouhodobou prosperitu.
Upozornit na změnu ceny produktu
Pouze 2 skladem

Dostupnost: Skladem

Běžná cena: 448,80 Kč

Akční cena Bez DPH: 367,00 Kč S DPH: 403,70 Kč

SLEVA 10 % z doporučené ceny všech u nás objednaných knih

VÝBĚR ZPŮSOBU PLATBY: DOBÍRKOU nebo předem BANKOVNÍM PŘEVODEM NA ÚČET, popř. v HOTOVOSTI (odběr knih v opavské kanceláři v pracovní dny 8:00 až 16:00 hod.)

K zásilkám NEÚČTUJEME BALNÉ

RYCHLOST VYŘÍZENÍ. Přijaté objednávky předáváme České poště do dvou pracovních dnů po jejich převzetí, resp. po připsání příslušné platby na náš účet

ELEKTRONICKÉ PRODUKTY obdržíte do 5 minut po zaplacení na Váš email

Popis produktu
Podrobnosti

Anotace

Nejnovější kniha jednoho z nejvýznamnějších světových myslitelů a poradců v oboru managementu dokládá, že hlavním zdrojem dlouhodobého podnikatelského úspěchu mohou být dnes i napříště jen inovace managementu – nové způsoby mobilizování lidského potenciálu, alokování zdrojů a tvorby strategií. Protože většina firem organizovaný proces radikálních inovací managementu postrádá, Hamel – s využitím případových studií inovačních přístupů některých pozoruhodně úspěšných firem (W. L. Gore & Associates, Best Buy, Whole Foods Market, Google, IBM, Rite-Solutions, Procter & Gamble, Whirlpool, GE, Toyota, Visa atd.) – ukazuje, jak se zbavit starých, tradičních dogmat a jak změnit vaši firmu v inovátora managementu, a zajistit jí tak dlouhodobou prosperitu. Překlad z angličtiny Irena Grusová.

O čem kniha pojednává

Co je skutečným zdrojem dlouhodobého podnikatelského úspěchu? Není to provozní excelence a nejsou to ani nové podnikatelské modely, jsou to inovace managementu – nové způsoby mobilizování lidského potenciálu, alokování zdrojů a tvorby strategií, říká Gary Hamel, jeden z nejvýznamnějších světových myslitelů a poradců v oboru managementu, ve své nejnovější knize Budoucnost managementu(nakladatelství Management Press, váz. 248 str., doporučená cena 469 Kč, z angl. orig. ji přeložila  Irena Grusová).

Některé z firem – včetně společností General Electric, Procter & Gamble, Toyota nebo Visa – v minulosti dosáhly díky průlomovým inovacím „technologie managementu“ nových úrovní výkonnosti a vytvořily si dlouhodobou konkurenční výhodu. Většina firem na světě však organizovaný proces tvorby  a implementace radikálních inovací postrádá.

Organizace dnes potřebují odvážné inovace více než kdykoli v minulosti. Nynější modely managementu – soustřeďující se na udržování kontroly a na efektivnost – ve světě, v němž o podnikatelském úspěchu rozhodují přizpůsobivost, představivost, tvořivost a vášnivé zaujetí, již prostě nestačí.

Ve své dosud nejprovokativnější, nejpodnětnější knize si Gary Hamel bere na mušku tradiční „prověřená“ přesvědčení a kanonické „články víry“ moderního managementu, jež firmám jednadvacátého století znemožňují překonávat nové překážky, zdolávat nové výzvy.

Kniha Budoucnost managementu zároveň přináší velké množství případových studií a příkladů inovačních přístupů pozoruhodně úspěšných firem (Best Buy, General Electric, Google, W. L. Gore & Associates, IBM, Procter & Gamble, Rite-Solutions, Semco, Toyota, Visa, Whirlpool, Whole Foods Market atd.), které stará dogmata managementu dokázaly překonat a sklízejí za to zaslouženou odměnu.

Naznačuje některé z dalších možných směrů, jimiž se musí ubírat ty organizace, které se chtějí proměnit v inovátory managementu – které se chtějí zbavit pout minulosti a „pravověrných“ přístupů v managementu, jež omezují tvořivé myšlení, načrtává i zásady, kterými se řídí utváření nového „genomu“ managementu, resp. „managementu 2.0“, a uvádí mnoho inspirativních postřehů a poznatků z „periférie“, z praxe „pozitivních deviantů“ čili organizací, jejichž manažerské postupy jsou sice neobvyklé a „výstřední“, avšak nesmírně účinné.

Vše totiž nasvědčuje tomu, že úspěšnými organizacemi zítřka budou ty, které již dnes začínají vytvářet budoucnost managementu.

Autor

Gary Hamel je hostujícím profesorem strategického a mezinárodního managementu na London Business School, spoluzakladatelem mezinárodní poradenské společnosti Strategos a ředitelem konsorcia Management Innovation Lab. Je autorem knihy Leading the Revolution a (s C. K. Prahaladem) spoluautorem knihy Competing for the Future, dvou „přelomových“ knih, které se svého času objevily na všech žebříčcích bestsellerů manažerské literatury. Napsal rovněž řadu článků pro Harvard Business ReviewWall Street JournalFinancial Times a další významná ekonomická a podnikatelská periodika. Žije v Severní Karolíně.

Další informace
Další informace
EAN9788072611881
ISBN978-80-7261-188-1
AutorHamel Gary, Breen Bill
NakladatelstvíManagement press
Počet stran350
Datum vydání2008
Váha0.5780
Rozměry165×235 mm
Štítky produktu
Štítky produktu

Pro oddělené tagů používejte mezery. Víceslovné tagy uzavřete do jednoduchých uvozovek (').

Mohly by Vás zajímat také tyto produkty:
Alignment systémové vyladění organizací – Jak využít Balanced Scorecard k vytváření synergií Alignment systémové vyladění organizací – Jak využít Balanced Scorecard k vytváření synergií

Běžná cena: 487,30 Kč

Akční cena Bez DPH: 399,00 Kč S DPH: 438,90 Kč