Tel +420 552 302 500

Úspěšný podnik je spíše dílem biologie a evoluce, než průmyslového inženýrství.

Nový

ROMSI: Cesta k maximalizaci návratnosti marketingových a prodejních investic! (eng)

Soustředili jsme se především na "Rozvojový model ROMSI", který vám pomůže pochopit, jak se můžete v marketingu a prodejích zlepšit v závislosti na startovní pozici vaší společnosti, vaší situaci a ambicích. Berte Rozvojový model ROMSI jako mapu cesty, kterou musí vaše společnost ujít, aby zadržela větší hodnotu investic do marketingu a prodejů.
Upozornit na změnu ceny produktu

Dostupnost: Skladem

Bez DPH: 990,00 Kč S DPH: 1 197,90 Kč

SLEVA 10 % z doporučené ceny všech u nás objednaných knih

VÝBĚR ZPŮSOBU PLATBY: DOBÍRKOU nebo předem BANKOVNÍM PŘEVODEM NA ÚČET, popř. v HOTOVOSTI (odběr knih v opavské kanceláři v pracovní dny 8:00 až 16:00 hod.)

K zásilkám NEÚČTUJEME BALNÉ

RYCHLOST VYŘÍZENÍ. Přijaté objednávky předáváme České poště do dvou pracovních dnů po jejich převzetí, resp. po připsání příslušné platby na náš účet

ELEKTRONICKÉ PRODUKTY obdržíte do 5 minut po zaplacení na Váš email

Popis produktu

Podrobnosti

Online studie z roku 2014 reflektuje náhledy 360 CEOs a CMOs z 11 zemí napříč Evropou. Navíc jsme udělali 40 osobních rozhovorů s našimi business partnery. Rádi bychom poděkovali všem našim klientům a obchodním kontaktům za poskytnutí ceněných náhledů na to, jak alokují a optimalizují své rozpočty na marketing a prodeje. Doufáme, že vám naše příručka pomůže zvýšit návratnost vašich investic do marketingu a prodejů.

Před mnoha lety americký obchodník John Wanamaker řekl "Polovina peněz utracených za marketing a reklamu je vyplýtvána. Jen nevíme která." Uběhlo téměř století a my překvapivě stále bojujeme s měřením návratnosti investic do marketingu a prodejů (ROMSI).

To, co zde prezentujeme, není magický nástroj, je to spíše cesta - proces, který vám pomáhá se dramaticky zlepšovat. Proto jsme se ve zprávě soustředili především na "Rozvojový model ROMSI", který vám pomůže pochopit, jak se můžete v marketingu a prodejích zlepšit v závislosti na startovní pozici vaší společnosti, vaší situaci a ambicích. Berte Rozvojový model ROMSI jako mapu cesty, kterou musí vaše společnost ujít, aby zadržela větší hodnotu investic do marketingu a prodejů.

Štítky produktu

Štítky produktu

Pro oddělené tagů používejte mezery. Víceslovné tagy uzavřete do jednoduchých uvozovek (').