Tel +420 552 302 500

Úspěšný podnik je spíše dílem biologie a evoluce, než průmyslového inženýrství.

Sleva

Management partnerství s dodavateli

Anotace


Kniha významného domácího odborníka seznamuje s hlavními procesy budování tzv. programů partnerství s dodavateli i s vhodnými metodami a nástroji jejich rozvoje (hodnocení a výběr vhodných dodavatelů, společné plánování s dodavateli, posuzování vyzrálosti managementu u dodavatelů, ověřování shody dodávek, hodnocení výkonnosti u dodavatelů, neustálé zlepšování u dodavatelů aj.) a přináší řadu konkrétních případových studií, na nichž jsou ilustrovány příklady dobré i špatné praxe. Ukazuje, že princip partnerství je jedním ze základních principů moderního managementu a že nová kvalita těchto vztahů je pro organizace, které se vydaly na cestu podnikatelské excelence, naprostou nezbytností. Kniha je určena vedoucím pracovníkům organizací všech typů, kteří se podílejí na rozvoji systémů managementu, manažerům v oblasti nákupu a prodeje, manažerům jakosti i pracovníkům dalších funkčních oblastí.

Upozornit na změnu ceny produktu
Pouze 1 skladem

Dostupnost: Skladem

Běžná cena: 528,00 Kč

Akční cena Bez DPH: 435,00 Kč S DPH: 478,50 Kč

SLEVA 10 % z doporučené ceny všech u nás objednaných knih

VÝBĚR ZPŮSOBU PLATBY: DOBÍRKOU nebo předem BANKOVNÍM PŘEVODEM NA ÚČET, popř. v HOTOVOSTI (odběr knih v opavské kanceláři v pracovní dny 8:00 až 16:00 hod.)

K zásilkám NEÚČTUJEME BALNÉ

RYCHLOST VYŘÍZENÍ. Přijaté objednávky předáváme České poště do dvou pracovních dnů po jejich převzetí, resp. po připsání příslušné platby na náš účet

ELEKTRONICKÉ PRODUKTY obdržíte do 5 minut po zaplacení na Váš email

Popis produktu

Podrobnosti

Anotace

Kniha významného domácího odborníka seznamuje s hlavními procesy budování tzv. programů partnerství s dodavateli i s vhodnými metodami a nástroji jejich rozvoje (hodnocení a výběr vhodných dodavatelů, společné plánování s dodavateli, posuzování vyzrálosti managementu u dodavatelů, ověřování shody dodávek, hodnocení výkonnosti u dodavatelů, neustálé zlepšování u dodavatelů aj.) a přináší řadu konkrétních případových studií, na nichž jsou ilustrovány příklady dobré i špatné praxe. Ukazuje, že princip partnerství je jedním ze základních principů moderního managementu a že nová kvalita těchto vztahů je pro organizace, které se vydaly na cestu podnikatelské excelence, naprostou nezbytností. Kniha je určena vedoucím pracovníkům organizací všech typů, kteří se podílejí na rozvoji systémů managementu, manažerům v oblasti nákupu a prodeje, manažerům jakosti i pracovníkům dalších funkčních oblastí.

Další informace

Další informace

EAN 9788072611522
ISBN 80-7261-152-6
Autor Jaroslav Nenadál
Nakladatelství MANAGEMENT PRESS
Počet stran 328
Datum vydání 2006
Váha 0.5000
Rozměry 165 x 235 mm

Štítky produktu

Štítky produktu

Pro oddělené tagů používejte mezery. Víceslovné tagy uzavřete do jednoduchých uvozovek (').