Tel +420 552 302 500

Úspěšný podnik je spíše dílem biologie a evoluce, než průmyslového inženýrství.

Sleva

Mysli jako Zuckerberg - Pět podnikatelských tajemství šéfa firmy Facebook

Není pochyb o tom, že Mark Zuckerberg změnil svět – zásadním způsobem změnil to, jak více než sedmina světové populace komunikuje, navazuje kontakty, baví se a přijímá informace. Autorka, sama významná inovátorka v oblasti sociálních médií, určuje a odkrývá principy, které leží v základech meteorického vzestupu Facebooku. Přináší zasvěcený vhled do „zákulisí“ jedné z nejrychleji rostoucích firem současnosti i do stylu myšlení a práce jejího zakladatele a šéfa a rovněž celou paletu poznatků, postřehů a inspirací pro ty, kteří také chtějí zanechat ve světě svůj otisk, vybudovat jedinečnou firmu a vést ji po dráze dlouhodobé ziskovosti a trvalého růstu.
Upozornit na změnu ceny produktu
Pouze 2 skladem

Dostupnost: Skladem

Běžná cena: 333,30 Kč

Akční cena Bez DPH: 273,00 Kč S DPH: 300,30 Kč

SLEVA 10 % z doporučené ceny všech u nás objednaných knih

VÝBĚR ZPŮSOBU PLATBY: DOBÍRKOU nebo předem BANKOVNÍM PŘEVODEM NA ÚČET, popř. v HOTOVOSTI (odběr knih v opavské kanceláři v pracovní dny 8:00 až 16:00 hod.)

K zásilkám NEÚČTUJEME BALNÉ

RYCHLOST VYŘÍZENÍ. Přijaté objednávky předáváme České poště do dvou pracovních dnů po jejich převzetí, resp. po připsání příslušné platby na náš účet

ELEKTRONICKÉ PRODUKTY obdržíte do 5 minut po zaplacení na Váš email

Popis produktu

Podrobnosti

Anotace

Není pochyb o tom, že Mark Zuckerberg změnil svět – zásadním způsobem změnil to, jak více než sedmina světové populace komunikuje, navazuje kontakty, baví se a přijímá informace. Autorka, sama významná inovátorka v oblasti sociálních médií, určuje a odkrývá principy, které leží v základech meteorického vzestupu Facebooku. Přináší zasvěcený vhled do „zákulisí“ jedné z nejrychleji rostoucích firem současnosti i do stylu myšlení a práce jejího zakladatele a šéfa a rovněž celou paletu poznatků, postřehů a inspirací pro ty, kteří také chtějí zanechat ve světě svůj otisk, vybudovat jedinečnou firmu a vést ji po dráze dlouhodobé ziskovosti a trvalého růstu. Překlad z angličtiny Irena Grusová.

O čem kniha je

Pokud by Facebook byl státním útvarem, byl by třetí největší zemí světa. Na stránky Facebooku připadá každá sedmá minuta času, který  uživatelé internetu dohromady stráví v prostředí on-line.

Nemůže být pochyb o tom, že tento výtvor Marka Zuckerberga mění svět, a to doslova. Facebook sám zásadně změnil způsob, jakým více než jedna sedmina světové populace komunikuje, navazuje vzájemné vztahy a získává informace.

Provozujete-li svůj podnik či teprve plánujete jeho založení, pravděpodobně si kladete tutéž otázku, kterou si kladou vedoucí pracovníci organizací po celém světě: V čem spočívá tajemství podnikatelského úspěchu Marka Zuckerberga?

Odpověď je konečně zde. Kniha americké autorky Ekateriny Walter Mysli jako Zuckerberg (s podtitulem  Pět podnikatelských tajemství šéfa firmy Facebook ji v překladu Ireny Grusové vydává nakladatelství Management Press) zkoumá pět principů, na nichž je založen meteorický vzestup Facebooku, a předkládá je v podobě prakticky použitelných poučení, která lze uplatnit v jakékoli organizaci, v každém odvětví. Autorka, sama významná průkopnice v oblasti podnikatelského zhodnocování sociálních sítí, ve své přelomové knize odkrývá pět „tajemství“ firmy Facebook, jimž jsou také věnovány jednotlivé kapitoly knihy:

HLUBOKÉ ZAUJETÍ – Udržujte si elán a plné zapojení díky tomu, že se budete věnovat něčemu, v co věříte.

POSLÁNÍ – Nejde jen o to, abyste vytvořili skvělý produkt; vytvořte významné a užitečné hnutí.

LIDÉ – Budujte silné týmy, které dokážou realizovat vaši vizi.

PRODUKT – Vytvořte produkt, který je inovativní, jenž porušuje všechna pravidla, který mění úplně vše.

PARTNERSTVÍ – Navazujte a budujte pevná partnerství s lidmi, kteří rozněcují představivost druhých a jsou tahouny realizačních činností.

Kniha Mysli jako Zuckerberg je plna příkladů uplatňování zásad, o něž se opírá úspěch Facebooku, ale rovněž úspěch řady jiných společností, jako jsou Zappos, TOMS, Threadless, Dyson, Apple a další. Čtenářům, kteří chtějí ve světě zanechat svůj otisk, kteří hodlají vybudovat vlastní jedinečný podnik a vést jej po dráze dlouhodobé ziskovosti a růstu, k tomu poskytuje skutečně nepřeberné množství inspirativních podnětů, znalostí a postřehů.

Autor

Ekaterina Walter je průkopnicí sociálních inovací ve firmě Intel. Jako uznávaná myšlenková autorita v podnikání a marketingu publikuje v předních tištěných a elektronických médiích, jako jsou MashableFast CompanyHuffington Post a další. Její profil uvedly tituly Forbes BusinessReviewUSA, v roce 2012 byla zařazena na seznam 25 žen, které určují dění v sociálních médiích. Jako přední řečník vystoupila na fórech TEDx, Web 2.0 Summit, South by Southwest Interactive (SXSW), MIT Leadership Forum a na dalších celonárodních i mezinárodních konferencích. Ekaterina Walter je členkou správní rady Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) a aktivně se podílí na činnosti organizace Thunderbird Global Council a Thunderbird School of Global Management.

Vydání:
1. vydání
Datum vydání:
Vyšlo v listopadu 2013
Vazba:
Váz. s přebalem
Formát:
165 x 235 mm
Počet stran:
240
ISBN:
978-80-7261-264-2
 

Další informace

Další informace

EAN 9788072612642
ISBN 978-80-7261-264-2
Autor Ekaterina Walter
Nakladatelství Management press
Počet stran 240
Datum vydání 2013
Váha 0.5700
Rozměry 165 x 235 mm

Štítky produktu

Štítky produktu

Pro oddělené tagů používejte mezery. Víceslovné tagy uzavřete do jednoduchých uvozovek (').