Organizační agilita studie 2010 (eng)

Je to schopnost společnosti rychle se měnit či adaptovat v reakci na změnu trhu. Vysoký stupeň organizační agility pomáhá firmám úspěšně reagovat na vznik nových konkurentů, vývoj nových měnících se technologií v průmyslu nebo náhlých změn v podmínkách na trhu.
Upozornit na změnu ceny produktu

Dostupnost: Skladem

Bez DPH: 0,00 Kč S DPH: 0,00 Kč

* Povinná pole

SLEVA 10 % z doporučené ceny všech u nás objednaných knih

VÝBĚR ZPŮSOBU PLATBY: DOBÍRKOU nebo předem BANKOVNÍM PŘEVODEM NA ÚČET, popř. v HOTOVOSTI (odběr knih v opavské kanceláři v pracovní dny 8:00 až 16:00 hod.)

K zásilkám NEÚČTUJEME BALNÉ

RYCHLOST VYŘÍZENÍ. Přijaté objednávky předáváme České poště do dvou pracovních dnů po jejich převzetí, resp. po připsání příslušné platby na náš účet

ELEKTRONICKÉ PRODUKTY obdržíte do 5 minut po zaplacení na Váš email

Popis produktu
Podrobnosti
Organizační agilita

Je to schopnost společnosti rychle se měnit či adaptovat v reakci na změnu trhu. Vysoký stupeň organizační agility pomáhá firmám úspěšně reagovat na vznik nových konkurentů, vývoj nových měnících se technologií v průmyslu nebo náhlých změn v podmínkách na trhu.

O studii

ACE provádí pravidelné průzkumy v Evropě. Studie pojednávající o organizační agilitě je založena na více než 500 dotaznících, které byly obdrženy v průběhu března a dubna 2010 od našich klientů a obchodních kontaktů.

Studie se účastnili respondenti všech sektorů, avšak soukromý sektor byl dominantní (75%). V tomto sektoru byla většina účastníků z oblasti průmyslové výroby, finančních služeb a pojištění, strojírenství, konstrukce, chemie a zboží dlouhodobé spotřeby.

Polovina respondentů působila na úrovni top managementu nebo byla podnikatelem.

Okolo 35% všech respondentů tvoří malé organizace, 36% pak střední organizace a 29% velké organizace.

Více než dvě třetiny (70%) respondentů uvedlo, že působí na vedoucí pozici v rámci jejich průmyslového/tržního prostředí založeného na jejich podílu na trhu.

Stáhněte si mezinárodní studii (v původním anglickém jazyce) pro inspiraci zcela zdarma!
Štítky produktu
Štítky produktu

Pro oddělené tagů používejte mezery. Víceslovné tagy uzavřete do jednoduchých uvozovek (').