Tel +420 552 302 500

Úspěšný podnik je spíše dílem biologie a evoluce, než průmyslového inženýrství.

Vydělávejte svými nápady

Vytvářejte produkty a služby, po kterých zákazníci touží
Upozornit na změnu ceny produktu

Dostupnost: Skladem

Bez DPH: 299,00 Kč S DPH: 361,79 Kč

SLEVA 10 % z doporučené ceny všech u nás objednaných knih

VÝBĚR ZPŮSOBU PLATBY: DOBÍRKOU nebo předem BANKOVNÍM PŘEVODEM NA ÚČET, popř. v HOTOVOSTI (odběr knih v opavské kanceláři v pracovní dny 8:00 až 16:00 hod.)

K zásilkám NEÚČTUJEME BALNÉ

RYCHLOST VYŘÍZENÍ. Přijaté objednávky předáváme České poště do dvou pracovních dnů po jejich převzetí, resp. po připsání příslušné platby na náš účet

ELEKTRONICKÉ PRODUKTY obdržíte do 5 minut po zaplacení na Váš email

Popis produktu

Podrobnosti

Autoři mezinárodního bestselleru Tvorba business modelů ve své nové knize vysvětlují, jak do svého podnikání zařadit tvorbu hodnotových nabídek (value proposition design) a navrhnout tak přesvědčivé produkty a služby, kterým zákazníci neodolají.

    Čím je kniha výjimečná:
  • obsahuje praktická cvičení
  • nástroje a ilustrace, které vám pomohou okamžitě zlepšit váš produkt, službu nebo nápad
  • umožňuje exkluzivní přístup k on-line aplikaci Strategyzer.com, plné interaktivních cvičení a testů, které stojí na počátku vašeho úspěchu
  • přiblíží vás zákazníkům, takže budete přesně vědět, jak produkty navrhovat a vylepšovat na základě jejich potřeb
  • má originální vizuální formát.
Tvorba hodnotových nabídek spolehlivě vyřeší jádro problému každého podnikání. Kniha je výborným pomocníkem pro všechny, kteří jsou zklamaní z neúspěchů a selhání skvělých nápadů, či frustrovaní bezvýslednými obchodními jednáními.

Další informace

Další informace

Autor Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Greg Bernarda, Alan Smith
Nakladatelství BizBooks
Počet stran 320
Datum vydání 27.01.2016
EAN 9788026504528
ISBN 978-80-265-0452-8
ISBN PDF 978-80-265-0460-3
ISBN MOBI 978-80-265-0462-7
ISBN ePub 978-80-265-0461-0
Formát PDF

Štítky produktu

Štítky produktu

Pro oddělené tagů používejte mezery. Víceslovné tagy uzavřete do jednoduchých uvozovek (').