Společnost DC VISION, s.r.o. usiluje o dosažení nejvyšší kvality poskytovaných služeb. Kvalita je vlastnictvím zákazníka a je tvořena u zákazníka.
- Usilujeme o nulové reklamace a zároveň zcela dobrovolné a nezávislé doporučení našich služeb ze strany zákazníka dalším subjektům, a to na základě skvělé zákaznické zkušenosti s námi poskytnutými službami;
- Kvalitní službou se rozumí poskytnutá služba, která přinesla zákazníkovi víc než očekával;
- V DC VISION si nikdy nepůjčíme zákazníkovy „hodinky“, abychom zákazníkovi řekli, kolik je hodin. Jsme autory vlastního funkčního know-how, nikoliv věčnými interprety různých externích prezentací nebo know-how.
- Od nás dostane zákazník nové hodinky (nástroje), které mu pomohou provádět a měřit jeho aktivity! Znalost není informace, kuchařka(=nástroj) je informace, umění vařit (=koordinovaná akce)je znalost!
- Neprezentujeme zákazníkům „kuchařky“, jsme schopni „vařit“ a učíme to i ostatní. Kuchařku od DC VISION dostanete zdarma. S námi nebudete potřebovat konzultanty napořád.
- Na měření záleží, DC VISION usiluje o objektivní měření dopadů poskytnutých služeb na straně zákazníka.
Schválil: Ing. Pavla Witassková, CEO
Účinnost od: 8.1.2019